Data e postimit: 2014-04-24 21:51:33
Lexime: 4925
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Mysafiri i keq i shtinë në fesat krejt familjen !

Vepra te ngjashme
Autori: Barhyli. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujto...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per Familjen
Familja Ime Familja oshtt Gjeja ma e qmuar ne jet per familjen Ku do qe te ndodhemi na mungon familja po ashtuu Edhee kur jemii sa me larg Familjen Kem shum fjal per me i falenderu edhe sdi qysh me ja kthy Qka kan bo ataa per mu po ashtuu ku o...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Meriton · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe me lot. Familja time perbehet nga 4 anetarë une , prinderit dhe vellau. Qe ne hapat e parë kam pasur mbeshtetjen , dashurine dhe besimin e peinderve te m...
Autori: Rigels · Lloji: Analize letrare · Tema: kafshet
Nje dite luani dhe dhelpra po dilnin per ghah.Ata nuk po gjenin gje dhe luani i dergoi fjale gomarit te vinte gjoja, per te lidhur familjen e gomereve me familjen e dhelprave.Gomari shkon i lumtur, dhe sa shkon luani i hidhet ne fyt dhe e mbyt. luani i th...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dashurie · Tema: kujtime
Zgjohem ne mengjes Krejt e vetmuar Trupin tim se shes Edhe pse me kan tradhetuar Sot nje jete e re Ku une kam harruar te shkuaren Mund te jem e ve por smund ta fshij te shkruaren Dashuria eshte magji ku ne te gjen liri Ngrohtesia ste mungon N...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Lumturoi familjen ,që të jesh i lumtur ti !
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Në dashuri të madhe janë dy ëndrra që takohen dhe në bashkëpunim i arratisen krejt realitetit"
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per vetveten
Saide pnishi Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luft...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqesia
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jeten , ku qen mbeshtetje etj.Sikur nje zog qe e vlerson kengen e vet familjen e vet ashtu edhe njeriu.Askush nuk mund ta prish miqesin e askujt sepse do te p...
Autori: nadia · Lloji: Poezi lirike · Tema: kroi
Rrotull nje uje krejt akull sec murmurit se larti mu neper dege te molles nga shushuritja e fleteve rrjedh nje t'pergjumur i embel
Autori: vjoleta · Lloji: Poezi lirike · Tema: kroi
Rrotull nje uje krejt akull sec murmurit se larti mu neper dege te molles nga shushuritja e fleteve rrjedh nje te pergjumur i embel




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sa do doja te te jepja mbi 1000 like ne kete por smundem. ketu ke 100% te drejte.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com